Wielki marketing małej firmy

Instagram czy tik-tok, gdzie lepiej się reklamować?

Instagram czy tik-tok, gdzie lepiej się reklamować?

Instagram czy tik-tok, to trudny wybór, zwłaszcza jeśli mamy już pomysł na własną markę, ale dopiero zaczynamy i nie mam też tyle czasu, aby poświęcić go na każdy napotkany portal internetowy. Ilu jest na świecie ludzi, tyle teź będzie opinii Instagram czy tik-tok. Jeżeli jednak poważnie myślimy o swojej marce, to warto zrobić małą analizęWięcej oInstagram czy tik-tok, gdzie lepiej się reklamować?[…]

Działania remarketingowe na Facebooku

Działania remarketingowe na Facebooku

Statystyki pokazują, że zdecydowana większość użytkowników podczas pierwszej wizyty w sklepie internetowym zwykle nie dokonuje zakupów. Ba! Nawet nie dodaje produktów do swojego koszyka. Mowa tutaj o ponad 90% potencjalnych klientów. Brzmi dość przerażająca. Jednak istnieją skuteczne metody dotarcia z przekazem reklamowym do tych osób i zachęcenia ich do kolejnych odwiedzin. Słyszeliście o remarketingu? ToWięcej oDziałania remarketingowe na Facebooku[…]

Hotjar w UX, czyli poznaj swoich klientów

Hotjar w UX, czyli poznaj swoich klientów

Współcześni klienci sklepów online są bardzo wymagający. Dzisiaj nie wystarczy dobra cena, żeby sprzedać w sieci. Użytkownicy oczekują funkcjonalnych i przejrzystych witryn, dlatego strony www e świecie e-commerce muszą być nieustannie optymalizowane pod kątem UX. W tym aspekcie niezwykle użytecznym narzędziem jest Hotjar. Jak działa i po co go właściwie używać? Mamy kilka podpowiedzi, dziękiWięcej oHotjar w UX, czyli poznaj swoich klientów[…]

Agencja nie jest równa agencji – jak dobrze wybierać?

Agencja nie jest równa agencji – jak dobrze wybierać?

Prowadzenie kampanii marketingowej na własną rękę staje się coraz mniej opłacalne i co najważniejsze, rzadko kiedy efektywne. Firma chcąc rzeczywiście pokazać się na rynku, prędzej czy później będzie zmuszona skorzystać ze wsparcia profesjonalnej agencji. Trudno bowiem by jedna osoba była w stanie budować strategię biznesu, tworzyć koncepty produktów, sprzedawać je oraz promować. Nawet duże firmy,Więcej oAgencja nie jest równa agencji – jak dobrze wybierać?[…]

Instagram w e-commerce. Jak sprzedawać przez posty?

Instagram w e-commerce. Jak sprzedawać przez posty?

Instagram to powszechne medium społecznościowe, z którego chętnie korzystają nie tylko celebryci, ale również anonimowi użytkownicy, którzy chętnie dzielą się z innymi zdjęciami ze swojego życia. Coraz częściej instagramowe publikacje stają się też skutecznym narzędziem sprzedażowym, które z sukcesami wykorzystują marketingowcy różnych branż. Jak sprzedawać przez posty na Instagramie? Mamy kilka wskazówek. Przede wszystkim wartoWięcej oInstagram w e-commerce. Jak sprzedawać przez posty?[…]

Jak współpracować z agencją SEO?

Jak współpracować z agencją SEO?

Ile firm działających aktywnie online, tyle opinii na temat pozycjonowania. Niektóre marki nie wyobrażają sobie realizacji planu marketingowego bez aktywnego działania z agencją SEO. Inne szybko rezygnują z tego typu projektów tłumacząc się brakiem efektywności. Działania pozycjonujące oferują biznesom e-commerce cały wachlarz możliwości, a rozczarowanie często jest wynikiem źle dobranego modelu współpracy. Dlatego mamy dlaWięcej oJak współpracować z agencją SEO?[…]

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego?

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego?

Są różni klienci, podobnie jak odmienne są ich potrzeby zakupowe. Jednak właściciele sklepów online, podobnie jak ich offlinowi odpowiednicy mają jeden cel. Taki, żeby osoby robiące u nich zakupy zainwestowały w nie jak najwięcej funduszy. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradni o tym, jak zwiększać wartość koszyka zakupowego. Właściciele dobrze zarządzanych sklepów internetowych rzadko majaWięcej oJak zwiększyć wartość koszyka zakupowego?[…]

Prowadzenie bloga – czy to się jeszcze opłaca?

Prowadzenie bloga – czy to się jeszcze opłaca?

Jeszcze dziesięć lat temu prowadzenie bloga było naprawdę dochodowym interesem. Bardzo wiele osób nieźle z tego żyło, o wiele więcej w ten sposób dorabiało pieniądze do pensji. Jednakże na przestrzeni lat bardzo wiele się zmieniło. Czy prowadzenie bloga to dalej dobre rozwiązanie? Czy to w ogóle może się opłacić? Blogowanie jako biznes                           Pierwszy aspekt tegoWięcej oProwadzenie bloga – czy to się jeszcze opłaca?[…]

W jaki sposób reklamować salon fryzjerski?

W jaki sposób reklamować salon fryzjerski?

Otwierając nowy salon fryzjerski, będziemy się zastanawiać jak skutecznie zareklamować nasze przedsięwzięcie, aby zdobyć wielu klientów. Przyciągnięcie ich to jedno, a zatrzymanie ich przy sobie na stałe to drugie. Czy nowoczesne metody marketingowe można zastosować w biznesie fryzjerskim? Oczywiście. Musimy jednak najpierw zadbać o najwyższą jakość usług, a także o czyste, przyjemne i atrakcyjne wWięcej oW jaki sposób reklamować salon fryzjerski?[…]

Czy warto prowadzić na Facebooku fanpage restauracji?

Czy warto prowadzić na Facebooku fanpage restauracji?

Twoja restauracja nie ma jeszcze profilu na Facebooku? Sprawdź, czy powinieneś to zmienić i zobacz, dlaczego Twoi klienci mogą Cię tam szukać. Sekcje na fanpage restauracji Na pierwszy rzut oka fanpage restauracji to ściana pełna postów. W rzeczywistości jednak większość klientów wchodzi dziś na fanpage lokalu po to, by sprawdzić inne sekcje, czyli: adres iWięcej oCzy warto prowadzić na Facebooku fanpage restauracji?[…]