Wielki marketing małej firmy

Czy warto prowadzić na Facebooku fanpage restauracji?

Czy warto prowadzić na Facebooku fanpage restauracji?

Twoja restauracja nie ma jeszcze profilu na Facebooku? Sprawdź, czy powinieneś to zmienić i zobacz, dlaczego Twoi klienci mogą Cię tam szukać. Sekcje na fanpage restauracji Na pierwszy rzut oka fanpage restauracji to ściana pełna postów. W rzeczywistości jednak większość klientów wchodzi dziś na fanpage lokalu po to, by sprawdzić inne sekcje, czyli: adres iWięcej oCzy warto prowadzić na Facebooku fanpage restauracji?[…]

Persona klienta – w czym się przydaje? Czy pomaga tworzyć treści?

Persona klienta – w czym się przydaje? Czy pomaga tworzyć treści?

Jedni twierdzą, że persona klienta to już przeżytek. Inni korzystają z niej każdego dnia podczas pracy. Zobacz, czy Ci się przyda i jak ją stworzyć. Tradycyjna persona klienta już się nie przyda Marketerzy zajmujący się światem on-line uczulają, by zerwać z tradycyjnym, stereotypowym postrzeganiem persony klienta. „ Były one potrzebne 15-20 lat temu. Opieraliśmy jeWięcej oPersona klienta – w czym się przydaje? Czy pomaga tworzyć treści?[…]

Znaczenie content marketingu w promocji marki

Znaczenie content marketingu w promocji marki

Content, czyli z języka angielskiego treść, zawartość, materiał, przekaz. Bez contentu nie ma marketingu marki. Jeszcze za czasów, kiedy nieznany był ten termin, a przedsiębiorcy nie byli tak świadomi konieczności marketingu marki, jak obecnie – content już istniał i był wykorzystywany do promocji. W jakimś zakresie był wykorzystywany zawsze. Każda strona „o nas” na witrynieWięcej oZnaczenie content marketingu w promocji marki[…]

Szeptanka — proste narzędzie do dużych rzeczy

Szeptanka — proste narzędzie do dużych rzeczy

Szeptanka to trochę skrótowa nazwa marketingu szeptanego, czyli inaczej marketingu plotki, czy poleceń. Jak można się łatwo domyślić, jest to narzędzie marketingowe polegające na inspirowaniu poleceń, komentarzy. Marketerzy, uprawiający ten rodzaj marketingu, działają dzisiaj w Internecie, rozpowszechniając informacje na temat danych produktów lub usług swoich klientów. Ich zadaniem jest zainspirowanie rozmów na temat produktów, spowodowanie,Więcej oSzeptanka — proste narzędzie do dużych rzeczy[…]

Social selling, czyli: przyjaciele kupują więcej!

Social selling, czyli: przyjaciele kupują więcej!

Według definicji social selling to sprzedawanie w mediach społecznościowych. Ponieważ spędzamy w nich coraz więcej czasu, to ten kanał staje się coraz bardziej skuteczny. Każdy z użytkowników Instagrama obserwuje konto kogoś, kto od czasu do czasu chce coś sprzedać. Może nawet jest w mediach społecznościowych tylko po to, by na tym zarabiać. Klimatyczna księgarnia lubWięcej oSocial selling, czyli: przyjaciele kupują więcej![…]

Reklama przed seansem w kinie. Czy jest skuteczna w czasach Netflixa?

Reklama przed seansem w kinie. Czy jest skuteczna w czasach Netflixa?

Wydawać by się mogło, że w czasach popularności platform telewizyjnych skuteczność reklamy w kinie spada. Jednak okazuje się, że w czasach Netflixa widzowie wciąż chętnie oglądają filmy z perspektywy kinowego fotela, a skuteczność promocji przed seansem wciąż jest wysoka. Dlaczego warto promować się w kinie? Przygotowaliśmy kilka wskazówek. Zaistniej na dużym ekranie Główna wątpliwość potencjalnychWięcej oReklama przed seansem w kinie. Czy jest skuteczna w czasach Netflixa?[…]

Czy warto prowadzić marketing w czasie epidemii?

Czy warto prowadzić marketing w czasie epidemii?

Rok 2020 dla wielu przedsiębiorców miał być rokiem przełomowym. Plany biznesowe miały wreszcie osiągnąć swoje apogeum albo wyjść ze sfery marzeń i stać się rzeczywistością. Sytuacja jednak skomplikowała się w drugiej połowie pierwszego kwartału. Epidemia rozsiewająca swoje plony po świecie, dotarła wreszcie i do Polski.  Dla wielu branż nastały trudne czasy. Firmy by przetrwać, szukająWięcej oCzy warto prowadzić marketing w czasie epidemii?[…]

Czy influencer buduje sprzedaż?

Czy influencer buduje sprzedaż?

Budowanie sprzedaży w sieci może odbywać się na wiele sposobów. Jednym z nich jest opinia, która krąży w sieci, na portalach społecznościowych i na witrynach sklepowych. Nawet opinia całkowicie nieznanych nam osób może pomóc w zmianie decyzji zakupowej przez 80 procent internautów, którzy do niej dotarli. Z drugiej strony negatywne opinie mogą pozbawić nas nawet 70 procent potencjalnych odbiorców. Influencerzy odgrywają w takiej grze bardzoWięcej oCzy influencer buduje sprzedaż?[…]

Czy prowadząc firmę warto założyć własne forum dyskusyjne?

Czy prowadząc firmę warto założyć własne forum dyskusyjne?

W dobie Facebooka i innych popularnych mediów społecznościowych, fora internetowe zeszły na drugi plan. Jednak trudno zaprzeczyć, że w znacznym stopniu ułatwiają one wymianę informacji osobom o wspólnych zainteresowaniach czy poglądach, ale także tym borykającym się z podobnymi problemami i zmartwieniami. Umieszczenie pytania, prośby, komentarza czy luźnej uwagi na forum to dosłownie  chwila. A dziękiWięcej oCzy prowadząc firmę warto założyć własne forum dyskusyjne?[…]

Unikalność kampanii z wykorzystaniem eRzecznika

Unikalność kampanii z wykorzystaniem eRzecznika

Komunikacja z klientami pomaga budować świadomość wśród konsumentów o tym, że dana marka istnieje. To możliwość wzbudzenia zaufania wśród grona osób do których poszczególne produkty i usługi są dedykowane. Należy jednak pamiętać o tym, że kampania reklamowa musi być unikalna, aby mogła odnieść jakikolwiek sukces. eRzecznik marki i jawne kampanie na forach Jednym z narzędziWięcej oUnikalność kampanii z wykorzystaniem eRzecznika[…]