Wielki marketing małej firmy

Czy influencer buduje sprzedaż?

Czy influencer buduje sprzedaż?

Budowanie sprzedaży w sieci może odbywać się na wiele sposobów. Jednym z nich jest opinia, która krąży w sieci, na portalach społecznościowych i na witrynach sklepowych. Nawet opinia całkowicie nieznanych nam osób może pomóc w zmianie decyzji zakupowej przez 80 procent internautów, którzy do niej dotarli. Z drugiej strony negatywne opinie mogą pozbawić nas nawet 70 procent potencjalnych odbiorców. Influencerzy odgrywają w takiej grze bardzoWięcej oCzy influencer buduje sprzedaż?[…]

Czy prowadząc firmę warto założyć własne forum dyskusyjne?

Czy prowadząc firmę warto założyć własne forum dyskusyjne?

W dobie Facebooka i innych popularnych mediów społecznościowych, fora internetowe zeszły na drugi plan. Jednak trudno zaprzeczyć, że w znacznym stopniu ułatwiają one wymianę informacji osobom o wspólnych zainteresowaniach czy poglądach, ale także tym borykającym się z podobnymi problemami i zmartwieniami. Umieszczenie pytania, prośby, komentarza czy luźnej uwagi na forum to dosłownie  chwila. A dziękiWięcej oCzy prowadząc firmę warto założyć własne forum dyskusyjne?[…]

Unikalność kampanii z wykorzystaniem eRzecznika

Unikalność kampanii z wykorzystaniem eRzecznika

Komunikacja z klientami pomaga budować świadomość wśród konsumentów o tym, że dana marka istnieje. To możliwość wzbudzenia zaufania wśród grona osób do których poszczególne produkty i usługi są dedykowane. Należy jednak pamiętać o tym, że kampania reklamowa musi być unikalna, aby mogła odnieść jakikolwiek sukces. eRzecznik marki i jawne kampanie na forach Jednym z narzędziWięcej oUnikalność kampanii z wykorzystaniem eRzecznika[…]

Kampanie łączone – Internet i telewizja

Kampanie łączone – Internet i telewizja

Kampania łączona to wykorzystanie różnych mediów w tej samej kampanii reklamowej. Czy jednak jest to rozwiązanie dla każdego? Co zrobić, aby kampania łączona była skuteczna? Wykorzystanie kilku obszarów medialnych w kampanii marketingowej to bardzo kusząca kwestia. Wyobraźmy sobie, że danej firmie zależy bardzo, żeby ze swoją marką dotrzeć do jak największego kręgu odbiorców. Zastanówmy się,Więcej oKampanie łączone – Internet i telewizja[…]

Czy marketing szeptany jest skuteczny?

Czy marketing szeptany jest skuteczny?

W ostatnich czasach bardzo dużo mówi się o sile plotki. Czym jest plotka – to chyba każdy doskonale wie. To nic innego jak omawianie, dyskutowanie o innych osobach oraz ich dokonaniach. Plotka ma bardzo mocne oddziaływanie na ludzi – w dużej mierze niestety jest to działanie szkodliwe. Jednak siła oddziaływania plotki została w ostatnim czasieWięcej oCzy marketing szeptany jest skuteczny?[…]

Czy kampania SEM jest dobra dla każdego produktu

Czy kampania SEM jest dobra dla każdego produktu

Kampanie SEM to jedno z najnowszych narzędzi stosowane w celu realizowania celów biznesowych. Czy nadają się one do wypromowania każdego produktu? Jak najbardziej, bowiem dzięki niemu można uświadomić większą grupę potencjalnych odbiorców o istnieniu naszej firmy i poszczególnych produktów. Kampanie SEM mają zdecydowaną przewagę nad tradycyjnymi materiałami reklamowymi. Definicja kampanii SEM SEM, czyli Search EngineWięcej oCzy kampania SEM jest dobra dla każdego produktu[…]